Betaal- & Verzendinformatie

Hoe bestel je bij Duckleberry?

Dit doe je in 4 stappen:

Stap 1: winkelwagen
Plaats je artikel(en) in je winkelwagen. 

Stap 2: Gegevens
Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). 

Stap 3: Bezorgen
Wij verzenden onze pakketten met track & trace via PostNL.

Stap 4: Betalen
Kies een betaalwijze: iDeal, Apple Pay, bancontact of vooruitbetalen per bank. Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet na je betaling op ‘Betaling afronden’ te klikken. 
Heb je een kortingscode of een waardebon? Voer de code dan in bij het veld kortingscode/waardebon en klik op toepassen. Hierna kun je de bestelling bevestigen.
 

We proberen bestellingen altijd zo spoedig mogelijk te verwerken. In uitzonderlijke gevallen kan het niet mogelijk zijn om een bestelling direct te verwerken. In dat geval zal een medewerker contact met je opnemen.

Je ontvangt van ons tenminste twee e-mailberichten met betrekking tot je bestelling:

  1. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een bestelbevestiging. We raden je aan om de gegevens in deze bevestiging goed te controleren en direct contact met ons op te nemen indien iets niet klopt.
  2. Wanneer je bestelling verzonden wordt ontvang je een update. Heb je gekozen voor een traceerbare verzendmethode dan bevat deze update ook je trackingcode.

Bestelstatussen

In ons systeem krijgen bestellingen een bepaalde status toegewezen afhankelijk van waar in het proces de bestelling zich bevindt. In onderstaande tabel staan de statussen uitgelegd.

StatusOmschrijving
Wachtend op betalingWe hebben de bestelling ontvangen, maar we hebben nog geen betaling ontvangen.
In behandelingDe betaling van de bestelling is door ons ontvangen, we gaan voor u aan het werk
Bestelling geprintJe bestelling is geprint en wordt ingepakt/klaargelegd zodra alle bestelde artikelen voorradig zijn.
MisluktAls de betaling mislukt is of (onbetaald) geweigerd. Let op deze status kan vertraagd gemeld worden en eerst op wachtend op betaling staan totdat deze geverifieerd is.
In de wachtEr is een probleem met de bestelling en er is een actie van een medewerker nodig. Een voorbeeld is bijvoorbeeld een incorrect afleveradres welke gecorrigeerd dient te worden.
AfgerondJe bestelling is ingepakt en het verzendlabel is geprint. Klaar om verzonden te worden!
Wanneer een bestelling deze status heeft kunnen er geen aanpassingen meer worden gemaakt aan de bestelling.
GeannuleerdDeze status komt voor als de administrator of de klant de order geannuleerd heeft.

Verzending en bezorging

Bestellingen worden bij ons zo snel mogelijk verzonden, dit is meestal dezelfde dag al, mits alle bestelde artikelen op voorraad zijn.

Het is bij ons mogelijk om artikelen te bestellen welke niet op voorraad zijn. Plaats je een bestelling waar artikelen in zitten welke niet op voorraad zijn? Dan wordt je bestelling pas verwerkt wanneer de volledige bestelling uitgeleverd kan worden. Indien de verwachte levertijd niet gehaald kan worden, dan nemen wij contact met je op.

Voor het verzenden van bestellingen maken wij gebruik van PostNL. Bij het afronden van je bestelling kun je bij meer opties, zelf de gewenste verzendmethode selecteren.

PostNL Pakket

Verzending via PostNL Pakket is de standaard verzendmethode. Wanneer je bij aflevering niet thuis bent, zal PostNL je bestelling bij de buren proberen af te leveren. Na een mislukte poging laat de bezorger een bericht achter laten met daarop het dichtstbijzijnde afhaalpunt waar het pakket kan worden opgehaald. PostNL bezorgt ook op zaterdag bij particuliere adressen in Nederland en België.

Verzendkosten

Beschikbare verzendmethodes en bijbehorende verzendkosten worden automatisch berekend op basis van je bestelling tijdens het afrekenen. Op de winkelwagen pagina kun je ook de verzendkosten berekenen.

Laat je de bestelling bezorgen? Dan betaal je 3,95 verzendkosten boven de 50,-.
Je betaalt 8,95 verzendkosten voor bestellingen onder de 50,-.
Wil je het geleverd hebben in het buitenland, lees hier meer.

Waarom bieden wij geen gratis verzenden? Verzendkosten moet altijd op een of de andere manier bekostigd worden. De bedrijven die dit bieden hebben over het algemeen de verzendkosten verrekend in de product prijzen. Bij het bestellen van 1 product merkt u dit niet, maar bij meer producten in 1 bestelling word er extra verdient op de verzendkosten. Wij vinden die methode niet eerlijk, dus zorgen wij op deze manier voor transparante en eerlijke kosten.


Betaalinformatie

Via onze webwinkel worden de volgende betaalmethodes geaccepteerd:

  • Bankoverschrijving
  • iDEAL
  • PayPal
  • Bancontact (Alleen voor Belgische adressen)
  • Sofort (Alleen voor Duitse adressen)

iDEAL

Met iDEAL kunt u veilig en gemakkelijk uw bestelling afrekenen.
U kunt afrekenen in uw vertrouwde internet betaalomgeving (Deze omgeving wordt beveiligd door uw eigen bank).

U kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDEAL wordt ondersteund door:

ABN AMRORabobank
ASN BankRegioBank
bunqSNS Bank
INGTriodos Bank
KnabVan Lanschot Bankiers

PayPal

Met PayPal betaalt u uw bestelling snel, gemakkelijk en veilig online.
PayPal ondersteunt diverse betaalmethoden, waaronder creditcards en bankrekeningen.

PayPal is een betaalmethode die extra kosten in rekening brengt per transactie, daarom berekenen wij 4,25% transactiekosten.

Kortingscodes

Tijdens het afrekenproces kan een kortingscode ingevoerd worden als je er eentje hebt. Kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. De korting wordt in dat geval niet berekend over artikelen waar reeds een korting op van toepassing is.

Sluit menu
Sluit account
Ga verder met winkelen

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg.